[MD-sorular] UNLU İPLİ SORU

Mustafa Umut Sarac mustafaumutsarac at gmail.com
17 Haz 2009 Çar 21:57:17 EEST

Ege Hanim , bu kiskirtmalariniz iyice canimizi sikmaya basladi , Siz
kimsiniz milletin karakterine , sahsiyetine mudahale ediyorsunuz ? Bakin
arkadasim , sizin iyi bir derse ihtiyaciniz var ve dersinizi alacaksiniz.
Isteyen istedigi gibi soru sorar , siz insanlari tek tip altina sokmaya
calisiyorsunuz.
Ali bey , matematik forumunda bu kisinin , bu tehditlerin ne isi var ,
lutfen ege hanimi gruptan atin , burayi iyice teksasa cevirdi , belki de
kiskirtici rolunu oynuyor ve bir gizli servis oyununa geliyoruz , bu kadin
adi arkasinda yazan cok erkek vardir ve ortaligi iyi karistirirlar ,
sinirleri bozarlar , ben defalarca tanik oldum.

Dikkatli olup , bu kisiden kurtulmaliyiz.

Mustafa Umut Sarac