[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 229, Konu 1

hasan tunç tunc_hasanmat at hotmail.com
28 Haz 2009 Paz 01:46:05 EEST

Merhabalar

f(x)=(sin x)^3 + (cos x)^3 olsun.

1/f(x) fonksiyonun belirsiz integrali nedir bulamadım.

E.
Merhabalar
belirsiz integralin cevabı ekteki gibi buldum.Saygılar
 From: md-sorular-request at matematikdunyasi.org
Subject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 229, Konu 1
To: md-sorular at matematikdunyasi.org
Date: Sat, 27 Jun 2009 12:00:04 +0300

MD-sorular listesi mesajlarını şu adrese gönderin:
	md-sorular at matematikdunyasi.org

World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı
ziyaret edin:
veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajı
şu adrese gönderin:
	md-sorular-request at matematikdunyasi.org

Bu listeyi yöneten kişiye şu adresten ulaşabilirsiniz:
	md-sorular-owner at matematikdunyasi.org

Yanıt yazarken, lütfen Konu satırını düzenleyerek şu tür bir şekilden
daha belirli olmasını sağlayın: "Ynt: MD-sorular toplu mesajının
içeriği..."

--İletilen İleti Eki--