[MD-sorular] özür

Ali ilik aliilik at gmail.com
5 Mar 2009 Per 21:36:18 EET

Ovvvvv.... Çok özür dilerim.

Sanırım burada, Emrah Polat'lının yazdıklarının altına imza atmanızı
kastediyorsunuz.
Maili Barkın'dan sonra attığınız için onun yazdıklarının altına imzanızı
attığınızı sadım. Halbuki gönderilen kısımda CC'de Emrah var. Ayrıca bu
sanıda yazınızı iyi okumamam da etken.

Aptallık ettim. Pardon.

05.03.2009 tarihinde Ali Nesin <nesin at bilgi.edu.tr> yazmış: