[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 125, Konu 2

Emrah Polatlı emrahpolatli at gmail.com
5 Mar 2009 Per 22:39:05 EET

Ne saçmalıyorsun sen Tibet? Ne alakası var eleştirdiklerinin yazımla? Devlet
vermiyor bursu devlet anlayabiliyormusun durumu idrakin var mı? Seçimlere 1
milyon dolar harcayan büyükşehirler babalarının parasını mı harcıyor.Fakir
mi kaldı devlet? Öyleyse bu harcamalar ne? var mı verecek cevabın buna?
Neden öğrencileri desteklemiyor bunun yerine ? Ben dershanede çalışmıyorum.O
durumda olan arkadaşların halini anlattım.Sen hiç çalıştın mı? kendi paranı
kazandın mı? git hayatın içine düş bakalım sonra da git bana dediğin
dershane patronlarından 2 milyar iste verirler sana.Hayatı sadece linear
algebra,topology kitaplarından öğrenme.O duruma düş yada düşenlerin
fikirlerini dinle.Bişi bilmeden yaşamadan da saçmalama.

05 Mart 2009 Perşembe 22:00 tarihinde <