[MD-sorular] Matematikci olmak

barýþ uðurcan barisevren19 at yahoo.com
6 Mar 2009 Cum 11:58:25 EET

Merhaba,

Tubitak serisinin su buyuk cok resimli kitaplari yararli olabilir.  Bir de problem cozme kitaplari mesela zihinden problemler diye cok guzel bir set vardi.  ve tabii ilkokul ogrencileri icin bir tumzamanlar-klasigi: adim adim matematik! :) Eskiden icinde cok zor problemler olan genel basari --genel yetenek diye bir kitap vardi hala basiliyo mu bilmiyorum.  bunlara ek olarak benim bir tavsiyem : bir sekilde geometriyle ilgilenmesini saglayin.  direk olarak piyasadaki geometri kitaplari da olabilir ya da eger varsa teorik kitaplarda olabilir: http://www.tmd.org.tr/?page_id=46 . yine teorik kitaplar icin baska bir link: http://www.matematikdunyasi.org/ (gerci gruba yazdiginiza gore bunu biliyorsunuz) maalesef ilk verdigim tmd linkindeki hangi kitaplarin hangi yas duzeyine uygun oldugunu bilmiyorum. direk TMD ye sorabilirsiniz saniyorum.
Bu arada onemli bir soru: acaba neden oglunuzun dogrudan bu listeye uye olmasinin uzerinde olumsuz etkisi olacagini dusunuyorsunuz? Hem bakin bizim "onun yas grubundan olup" matematige oglunuz ve sizin kadar merakli olmayan uyelerimiz de var bildigim kadariyla.... :-)

Saygilar,

baris evren ugurcan