[MD-sorular] Matematik Köyü'ne gitmiyorum

Ali ilik aliilik at gmail.com
8 Mar 2009 Paz 23:16:20 EET

Arkadaşlar,

Daha önceden de belirttiğim gibi 26 yaş sınırı diye saçma sapan bir şey var
TMD burslarında. Bu hala kalkmamış. Web sitesine baktım. Bu ayrımcılığı
kınamak için o sınır kalkana kadar Matematik Köyü'ne adımımı atmayacağım. Ne
ziyaret için ne de öğrenci/hoca olarak. Bu saçmalığı protesto ediyorum.

Böyle bir rezillik Belçika'da ya da başka yerlerde bulunmaz. Bir tek
Türkiye'de var bu.
Belçika'da, yaşlı insanlara tecrübelerinden dolayı işe alımlarda falan
öncelik verilir.

26 yaş sınırı koyalımmış. İyi güzel, koydun. 60'da ölecek diyelim. O kadar
senede katkıda bulunamaz matematiğe, diyorsun. Peki ya 80'de ölecekse? O
yaşa kadar çok katkı yapabilir...

Bu saçmalığın sorumluları hala pişkin pişkin yerlerinde oturuyorlar.

Bu rezilliği protesto için yiyorsa Matematik Köyü'ne gitmeyin.

Yer mi? Ben gitmiyorum. Hadi bakalım. Yapın, matematiğinizi de başınıza
çalın.
Böyle bir rezillik yok. Ne alakası var 26 ile? Bir kişi de yanıt veremedi.
Rezillik ötesi.