[MD-sorular] Matematik Koyu'nde bu yaz

Ali Nesin nesin at bilgi.edu.tr
9 Mar 2009 Pzt 03:20:37 EET

Konu acilmisken (biraz) degisen programi tekrar sunuyorum.

Ilerde baska degisiklikler (daha cok eklemeler) olabilir.

Ogrenciler de kisa dersler verebilirler. Ihtiyaca gore spontane dersler de
acilabilir.

Yesil, “ders herkese hitap ediyor” demek.

Sari, lisansin 3 veya 4’uncu sinifina gecmis ogrenciler icin demek.

Turuncu ise, iyi bir lisans ogrencisine ya da yuksek lisans ogrencisine
hitap ediyor demek.

Adres: www.matematikkoyu.org <http://www.matematikkoyu.org/>

Kontenjan dolmadan basvurun.

Yuksek lisans icin TUBITAK’tan ve TMD’den destek aldik.

Lisans icin de basvurduk, umariz kabul edilir.

Ali

Olimp.

Lise

Lisans ve Lisansüstü

Instructor

Course Title

15.6

22.6

29.6

6.7

13.7

20.7

27.7

3.8

10.8

17.8

24.8

Olimpiyat

Prof.

Ali Nesin

Soyut Matematikten Kesitler

1

1

Assoc. Prof.

Selçuk Demir

Olimpiyatlarda Cebir ve Analiz

1

1

Asst. Prof.

Müge Kanuni

Olimpiyatlarda Sonlu Matematik ve Sayılar Teorisi

1

1

Asst. Prof.

Andrei Ratiu

Olimpiyatlarda Geometri

1

1

Olimpiyat Toplam Ders

4

4

Liseler

Dr.

Özlem Beyarslan

Aritmetik (deyip de gecmeyin!)

1

1

BSc.

Doğa Güçtenkorkmaz

Polinomlar

1

1

Prof.

Metin Arık

Parcacik Fiziği ve CERN

1

Mr.

Mustafa Yağcı

Üçgenin Özel Noktaları

1

Prof.

Haluk Oral

Graf Teorisi

1

Prof.

Ali Nesin

Problem Çözme Sanatı

1

Liseler Toplam Ders

4

4

TMD Lisans ve Lisansüstü Yazokulu

Prof.

Ali Nesin

Abelian Group Theory

1

Prof.

Yusuf Ünlü

Analizden Kesitler

1

MSc.

E. Mehmet Kıral

Mathematical Foundations of Quantum Mechanics

1

Dr.

Ashna Sen

Classical Mechanics

1

1

BSc.

Brian Edwards

Philosophy of Mathematics

1

1

Dr.

Özlem Beyarslan

Random Graphs

1

1

1

MSc.

Demirhan Tunç

Real Closed Fields

1

Dr.

Nermin Salepçi Ferret

Hilbert's 16th Problem

1

BSc.

Doğa Güçtenkorkmaz

Polynomials

1

1

Dr.

Ferit Öztürk

Morse Kuramı

1

1

MSc.

Ayhan Dil

Analitik Sayılar Teorisinde Üreteç Fonksiyonları

1

MSc.

Haydar Göral

Topics in Analytic Number Theory

1

Prof.

Ali Nesin

Ordinals, Cardinals and Zorn's Lemma

1

1

MSc.

Elif Yamangil

Introduction to Probability Theory

1

1

MSc.

Özgür Evren

Hyperbolic Manifolds

1

MSc.

Can Başkent

A Mathematical Introduction to Modal Logic

1

Prof.

İsmail Güloğlu

Around Sylow Theory

1

Prof.

Alexandre Borovik

Elem. Math. From a higher point of view

1

1

1

Assoc. Prof.

Ayşe Berkman

Groups and Geometry

1

Assoc. Prof.

David Pierce

Nonstandard Analysis

1

Asst. Prof.

Ayhan Günaydın

Elliptic Curves

1

MSc.

Can Başkent

A Philosophical Introduction to Modal Logic

1

Dr.

Bekir Gür

Matematik Felsefesine Giriş

1

Prof.

Ali Nesin

Discrete Valuation Rings

1

1

BSc.

Doğa Güçtenkorkmaz

Octonions or Cayley Numbers

1

Dr.

Özlem Beyarslan

Representation Theory

1

Prof.

Ali Alpar

Evrende Neler Var?

1

Prof.

Zafer Ercan

Analizden Seçme Konular

1

Prof.

Şafak Alpay

Implicit and Inverse Functions Theorem

1

Prof.

Eduard Emelyanov

Short Course in Complex Analysis

1

Dr.

Veronica Pillwein

To be decided

1

MSc.

Burçin Eröcal

Topics in Computer Algebra

1

MSc.

Flavia Stan

Symbolic Summation for Feynman Integrals

1

Prof.

Oleg Belegradek

Finite Rings

[...]

[...]