[MD-sorular] Matematik Köyü'ne gitmiyorum

yusuf guler y_guler at msn.com
9 Mar 2009 Pzt 18:04:33 EET

Nasıl para kazanıılacağı ile matematik arasında nasıl bir ilişki var?Yani siz şimdi diyorsunuz ki;para kazanamayan,ancak kıt kannat geçinen kişi:Matematik bilmiyor.Bu tartışmanın bir tarafı olarak değil.Çok(burdaki çok açlık sınırınıın üstü) parası olmayan bir matematikçi olarak,bu cümleyi bir daha gözden geçirmenizi isterim.Saygılarımla...

                                                                                                          Yusuf