[MD-sorular] Yılmaz Bey'den eleştiriler ve Goldbach&Serttop_reloaded

Ali ilik aliilik at gmail.com
10 Mar 2009 Sal 22:44:08 EET

Yılmaz Bey eleştirileriniz siteye gitmemiş. İletiyorum. Kimi kastettiğinizi
anlayamadım ama sorun değil. Polemik ortamına katkınızdan dolayı teşekkür
ederim. Polemik yapanları aşağılayanlara sevgilerimi sunuyorum. Bu ülkenin
başbakanı lan diyorsa, muhalefet lideri al sanaaaa dosyaaaaa diye
kırtasiyecilik yapıyorsa, maganda gibi konuşuyor deyip -ki doğru diyor-
maganda gibi konuşuyorsa nerede ne konuşulacağı konusunda kimse kimseye ders
vermemelidir. Heryerde herşey konuşulmalı. Ülke liderleri toplumu geriyor.
Ondan sonra falanca kişiler polemik yapıyorlarmış. Ya ben de sade
vatandaşım. Benim başbakanım polemik yapıyor. Ben de ondan görüyorum. Ne
yapayım? Ama bu sefer Baykala vereceğim. Oyumu çarşafa saracağım ama kimse
görmesin diye.

ÜLKENİN ÇİVİSİ ÇIKMIŞ.

ÇEKİCİ OLAN VAR MI?

Neyse daha fazla liste üyelerinin iyi niyetini suistimal etmemeliyim ve
burası bir matematik listesi, yakında soru sorarız. Dersanedeki kölelik
sisteminden ırsat bulup kendi derslerimize daha fazla çalışınca sorarız. Tüm
testleri dağıtmadan vermeyin hocam dedi fiziköi ahmet hoca. Tecrübeli. Ben
dedi bakınız kaç dersanede çalıştım ama önceden çözmeden vermemek lazım
dedi. Yanlışi soru çıkarmış. Analitik geometri ve çokgenelrle ilgili 8
testim vardı. 3ü gelip giderken otobüste bitti. kaldı 5 tane. Saat olmuş 11.
12de yatarız. sabah 7de kalk. 9da dersanede ol. hey gidi be. hayata bak
hayata. sonra çemberin analitiği notu çıkar.

Fatih Kürşat Cansu "Her aklına geleni yazma" ana temalı ama özgün
eleştirilerini bekliyorum:)

"Al eline Titu Andreskunun sayılar teorisini, ol merakına mashar." Fatih
Kürşat Cansu

"Ali İlik Türkiye'deki matematik çalışmalarını baltalamak için gönderilmiş
İsrail kökenli bir Amerikan ajanıdır". E. Eren. Vezir.

09 Mart 2009 Pazartesi 22:05 tarihinde yilmaz gunduz <