[MD-sorular] Karmaþýk düzlemde integral

barýþ uðurcan barisevren19 at yahoo.com
14 Mar 2009 Cmt 09:06:38 EET

anladim sorunu. yalniz bence sormak istedigin sey aslinda cebirsel ama olcu teorisiyle soruldugu zaman pek birsey ifade etmiyor. anladigim kadariyla senin sordugun sorusu:

alan uzerinde integral almak 2-form larin integrali olduguna gore. acaba complex duzlemdeki 2-formlar reel duzlemdeki 2-formlara izomorfmudur (ki sanirim hayir)? baska bir deyisle complex 2-formlar tam olarak nedir? bildigimiz birseye benzerler mi? mesela reel 2-formlarla baglantilari nedir? cunku complex 2 formlar su sekilde dz wedge d Zbar.

baris