[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 138, Konu 1

Mustafa UNAL munal1973 at hotmail.com
18 Mar 2009 Çar 13:57:51 EET

Geçmiş olsun Ali Hocam, aman ihmal etmeyin! Çok ciddi sonuçları oluyor...

From: md-sorular-request at matematikdunyasi.org
Subject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 138, Konu 1
To: md-sorular at matematikdunyasi.org
Date: Wed, 18 Mar 2009 12:00:08 +0200

MD-sorular listesi mesajlarını şu adrese gönderin:
	md-sorular at matematikdunyasi.org

World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı
ziyaret edin:
veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajı
şu adrese gönderin:
	md-sorular-request at matematikdunyasi.org

Bu listeyi yöneten kişiye şu adresten ulaşabilirsiniz:
	md-sorular-owner at matematikdunyasi.org

Yanıt yazarken, lütfen Konu satırını düzenleyerek şu tür bir şekilden
daha belirli olmasını sağlayın: "Ynt: MD-sorular toplu mesajının
içeriği..."

--Forwarded Message Attachment--