[MD-sorular] çarpma işlemi

ahmet uslanmaz uslanmaz6666 at hotmail.com
24 Mar 2009 Sal 17:39:32 EET

çarpma işlemi hakkında yeni bir formül buldum ama açıkcası bu işlem çarpma işlemini kolaylaştırmıyor aksine uzatıyor, fakat matrislerden yararlanarak bir çözüm buluyoruz ve bu işlemler alışılmışın dışında hep tersden giderek yapılıyor bildigimiz matematik işlemlerinin tersini kullanarak ortaya çıkıyor. bunu bir makale olarak yayınlayabilmek için ne yapmam gerekiyor bu konuda bana bir yardımcı olabilir misiniz ??

Sürükle ve Bırak: Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx