[MD-sorular] Farkli sayma tabanlarinda kesirlerin yazilmasi

Fatih Kursad CANSU fatihcansu at gmail.com
29 Mar 2009 Paz 22:59:59 EEST

Bu sorunuza sanırım cevap olarak Dr David Santos'un Problem Seminar ve ya
yine aynı hocanın Number Theory For Math Contest kitaplarında cevap
bulabilirsiniz.
http://faculty.ccp.edu/faculty/dsantos/lecture_notes.html adresinden
kitapları ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Konuyla ilgili benzer bir
soruyu, Cahit Arf Matematik yarışmasında Ali Hoca sormuştu. Sanırım 2007
yılının 6. sorusuydu. Bu sorunun çözümüde size yardımcı olacaktır.İyi
Çalışmalar...