[MD-sorular] Farkli sayma tabanlarinda kesirlerin yazilmasi

Fatih Kursad CANSU fatihcansu at gmail.com
29 Mar 2009 Paz 23:30:50 EEST

Bu secim, toplama bölme islemlerini falan degistirmez.
yani 5/7 kesri 8 tabaninda yine 5/7 olarak yazilir. 5/7 sonucta nedir? 5=7x
denkleminin cözümüdür. Sayiyi kac tabaninda yazdiginizla ilgili bir sey
degil.

Örnegin 5/7 kesrini 4 tabaninda 11/13 diye yazmak gerekir. (bence)
Tibet burda ne demek istedin anlamadım..?? Şaka değil hakkaten anlamadım..