[MD-sorular] Son Nokta

dede dede_47 at mynet.com
13 Mayıs 2009 Çar 12:57:41 EEST

Sayın Berat Okutan;
Yazdıklarınız daha bir "aydınlatıcı"; teşekkür ederim.
Konuda çok uzadı.(sabırları bayağı zorladık, herkesten özür):
Ben de artık şu sonuca vardım:Analitik fonksiyonların
"inceliklerini" daha bir "içselleştirmem" gerek deme ki! Zaten
analitik fonksiyonların komşu bölgelere
"analitik devamları" konusu, bende hep "sorunlu" olarak
kalmıştır!Örneğin "Riemann Zeta fonksiyonu"; 0<s<1 bölgesine
analitik devamla "genişletilir"; genişletme bu "bölgede" biter!
Ama işte "Gamma fonksiyonu" da analitik olup o da "genişletilir!
Fakat bunu sınırı "negatif tamsayılar hariç" kaydı
altında "sınırsız" olarak yapılır!(Analitiklik kavramı genel ise, neden
biri
"sınırlı" genişletilir,diğerı "bir kayıt altında" sınırsız genişletilir?
Bu halde
"Analitik fonksiyon" kavramı genel bir kavram nasıl olur ?)
Ömür kısa; matematikte bir konu dahi, "inceliklerine,derinliklerine"
kadar  kavranılamıyor; sisli yerler kalıyor!
"Nerelerde" ve "Kimde" varsa, "Sisleri" dağıtmak gerek!
Saygılarımla...
A.Kadir Değirmencioğlu