[MD-sorular] KANITIM

Burak Yücesoy burakyucesoy at gmail.com
20 Mayıs 2009 Çar 00:43:05 EEST

Yanıtın estetik olmadığına dair görüşünüzü ben de paylaşıyorum.
Elbette daha estetik yanıtlar vermeyi hepimiz isteriz. Ayrıca
yukardaki mesajı yazarken estetik bir kaygı gütmediğimi de itiraf
etmeliyim. Amacım sadece aklıma gelen şeyi paylaşmaktı. Daha öncesinde
de "... diyebilir miyiz ?" şeklinde olan sorum da sizin "yoğun küme"
ile yazdığınıza inanmadığımı belirten değil sadece "acaba ben mantıklı
bir yolda mıyım ?" şeklinde düşüncemi onaylatmaya yönelik bir
soruydu.(Bir şey konuştuktan sonra değil mi? diye sorarız ya onun
gibi) Yani sizinkiyle paralel hatta birebir aynı düşünceyi
savunuyorum. Ardından 10 la çarpma işlemi vs. yaparak mesajı biraz
nesnelliğe bağlamaya çalışmıştım. Hepsi bu :)

0.9... devirli sayısıyla ilgili biraz daha düşüneceğim. Aklıma bir
şeyler gelirse yine yazarım. İyi Çalışmalar...