[MD-sorular] kabadayi usülü kanit

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
20 Mayıs 2009 Çar 20:48:53 EEST

Böyle hic bir sey bilmedigi halde diger insanlari azarlayan kendini bilmez tiplerin mail grubundan atilmasini öneriyorum.

Bir insan hic bir sey bilmeyebilir,
Hic bir sey bilmedigi halde her seyi biliyormus gibi yapmasini da kaldirabiliyorum,
Ama kalkip milleti azarlayacak boyuta tasimasin bu isi.
Cünkü cahilligin yanina bir de art niyet eklenmis oluyor o zaman.

Bu adama neden ciddi ciddi cevap veriliyor, onu da anlamis degilim.
Siz cevap verdikce ciddiye alindigini zannedip yüz buluyor bence.

tibet