[MD-sorular] kabadayi usülü kanit

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
21 Mayıs 2009 Per 00:05:04 EEST

Neden hemen kurallar, bürokrası vs. koyma taraftarıyız? Burada topu topu kaç
kişiyiz? Bir devlet idare etmiyoruz. Anlayış ve akıl-mantık içerisinde her
şey hallolur, su yolunu bulur.

Genel kurallar koyma, o kurallara uymayanlara cezai yaptırımlar uygulama,
tüm bunların yazılı olduğu bir iç tüzük oluşturma vs. artık fazlasıyla
içimize işlemiş. O kadar ki, her bulunduğumuz mekanda bu mekanizmaları
tekrar tekrar yaratıyoruz.

Lisedeki bilim kolu/klübü için ilk yaptığımız "iş" bir tüzük hazırlamaktı.
Ne kadar da gereksiz.

Tüzüksüz idare edilebilecek bir e-mail grubu olduğumuzu düşünüyorum. Henüz
çıldırmadık çok şükür.