[MD-sorular] kabadayi usülü kanit

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
21 Mayýs 2009 Per 02:48:20 EEST

Tüzük hazirlayalim, baskan secelim, devlet kuralim demedim.

Bir topluluga zararli olan insanlar topluluk disina sürülürler. Neredeyse hic bir hiyerarsinin olmadigi toplumlar da da bu böyledir ve en sagliklisidir.

Ben bir adami atalim dedim. Kurallar koyalim, tüzük hazirlayalim demedim. Atilmiyorsa atilmasin, dedigin gibi, okumam, olur biter.

Bir insani topluluk disina atmak onun üzerinde iktidar uygulamak demek degildir.
Topluluga zarar veren insanin topluluktan faydalanmasini engellersin. Bu senin en dogal hakkin. Iktidar kurmak denmez buna.

Sen sonucta kendi hayatin hakkinda karar aliyorsun, adamin hayati hakkinda karar almiyorsun. O da buradan atilinca sokaklarda acliktan ölmeyecek, merak etme.

Neyse aman atilmasin. Ugrasin bu tür adamlarla. Adam gelmis burada millete bol keseden akil dagitiyor. Hem de hic bilmedigi bir konuda. Üstüne bir de azar cekiyor.

Size yazik. Sizin bileceginiz is.

Hassasiyetiniz temelde dogru bence bu arada. Ama biraz karikatür buluyorum. Yeni yetme liseli anarsist hassasiyeti :) Hic yoktan iyidir.

tibet