[MD-sorular] Eksiklik teoremi

Baris PAKSOY baris.paksoy at gmail.com
21 Mayıs 2009 Per 14:53:21 EEST

2009/5/20 Kerem Altun <kerem.altun at gmail.com>

> Asagidaki yaziyi okumus muydunuz? Sanirim istediginiz buna benzer birsey.
>
> http://www.matematikdunyasi.org/arsiv/PDF/05_4_67_71_GODEL.pdf
>
> Kerem

Simdi tekrar okudum ve okudugum kismina kadar gayet iyi hatirladim yaziyi.
Programlamaya karsi bir fobim oldugu icin bir yerden sonra yarim
birakmistim. Meger biraz daha okusam aradigim seye ulasicakmisim. Hem
yardiminiz icin, hem de bazi seylere karsi daha az on yargili olmami
ogrettiginiz icin teskkur eder, saygilarimi sunarim.

--
Istanbul/Türkei
Cottbus/Deutschland