[MD-sorular] TAM OLMAMA Teoremi

Baris PAKSOY baris.paksoy at gmail.com
23 Mayıs 2009 Cmt 22:56:31 EEST

2009/5/23 tibet efendi <tibetefendi at yahoo.com>

> nasil iyi degil direk kötüyü cagristirmamaliysa bu da oyle bir sey
> demissiniz.
>
> iyi degil, kötü anlamina gelmez cünkü ne iyi ne de kötü olan seyler vardir.
> eksik ise tam degil anlamina gelir, cünkü bir sey ya eksiktir ya da tamdir.
>
> bu anlamda verdiginiz örnek bizim tartistigimiz konuyla örtüsmüyor.

Simdi tekrar dusundum de, haklisiniz. Eksiklik ve tam olmamak bana farkli
seyleri cagristirmisti ilk basta, onerim bu yondeydi. Ama dediginiz gibi;
bir sey ya tamdir ya eksiktir dolayisiyla da tam degildir, bu isin nötrü
yoktur. Yine de eksiklik tam olmamaktan biraz daha genis anlami, daha fazla
kullanim alani olan bir kelime, bilemiycem. Sonuc olarak eksiklik megersem
sandigimdan daha dogru, uygun bir kelimeymis, buraya vardim:)

--
Istanbul/Türkei
Cottbus/Deutschland