[MD-sorular] FİYAT

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 16:59:12 EEST

Laf acilmisken iki satir da ben yazayim. Cumle sonuna uc nokta koyup enter'a
basarak kose yazisi yazanlarla ilgili, bu haftaki Uykusuz dergisinden:

Örnek metin:

Ülkemiz zor günlerden geçiyor... (üçnokta + her cümleden sonra enter tuşu)

Süregelen davalar, günbegün çoğalan işsizlik ve çıkmaza giren avrupa birliği
müzakereleri... (gazetenin birinci sayfasındaki haberleri saymak + üçnokta +
enter tuşu)

Peki bugün toplanan meclis bu gündem maddelerinin altından kalkabilecek mi?
(havaya sıkılan soru cümlesi + enter tuşu)

Açıkçası bunu ben de merakla bekliyorum... (hiçbirşey söylememek + üçnokta +
enter)

Kerem