[MD-sorular] ihtimal hesabi

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
26 Mayıs 2009 Sal 20:29:30 EEST

evet,
sizin söylediginiz esitlikte sag tarafin sol tarafin alt kümesi oldugu acik da soldaki kümenin sagdakinin alt kümesi oldugunu göstermek biraz zor geldi bana.
{X_1 + X_2 < m } kümesinden herhangi bir eleman aldiginizda bu elemanin sagdaki küme icerisinde oldugunu hemen göremiyorum ben. rasyonellerle reellere yaklasarak gösterilecek ama nasil? kolay degil bence. belki de o esitlik dogru bile degildir. Ya da benim görmedigim kolay bir seydir. bilemedim.
neyse..tekrar tesekkür
tibet