[MD-sorular] ALT'LI SORU

Metin Saraykoylu metinsaraykoylu at cs.bilgi.edu.tr
27 Mayıs 2009 Çar 21:03:43 EEST

Yanlis... Cunku kumeleri tanimlarken denklik sinifi olarak tanimliyoruz.
Sonra da kucuk kumeleri buyuk kumelerin icine gomuyoruz. Mesela Z'yi N'den
kuruyoruz ama bu kurmaya gore Z'nin her elemaninin sonsuz elemani var;  ama
dogal sayilarin her elemaninin eleman sayisi sonlu. Daha sonra N'yi Z'nin
bir alt kumesiyle ozdeslestiriyoruz, yani Z'de bir kopyasini buluyoruz.
Bundan sonra da yeni N'miz Z'nin alt kumesi oluyor, yani orjinal haliyle
alakalari yok.

Mt.

--
Istanbul Bilgi Universitesi
Finans Matematigi Bolumu

26 Mayıs 2009 Salı 13:54 tarihinde MEHMET ERSEN ULKUDAS <