[MD-sorular] ALT'LI SORU

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
27 Mayřs 2009 ăar 22:34:07 EEST

K├╝melerin orijinal hali, sahte hali, t├╝retilmis hali falan gibi farkli farkli versiyonlari oldugunu zannetmiyorum.
├ľrnegin dogal sayilari peano aksiyomlariyla tanimliyorsaniz, Peano aksiyomlarini gerceklestiren her k├╝me dogal sayilar k├╝mesidir.
Tam sayilarin bir alt k├╝mesi de bu aksiyomlari gerceklestirdigi icin
dogal sayilar tamsayilarin alt k├╝mesidir.
Bu t├╝r seyleri d├╝s├╝n├╝rken sayilara verdigimiz 1,2,3 gibi isimlerden bagimsiz d├╝s├╝nmemiz gerekiyor. Yoksa olayin icinden cikamayiz.

Bilmiyorum hocalarin hocasi, onlarin da hocasi, onlarin da hocalarinin hocasi ne der bu konuda?
bu quizlerin sonuclari hic aciklanmiyor bu arada.

tibet