[MD-sorular] ALT'LI SORU

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
27 Mayýs 2009 Çar 22:34:07 EEST

Kümelerin orijinal hali, sahte hali, türetilmis hali falan gibi farkli farkli versiyonlari oldugunu zannetmiyorum.
Örnegin dogal sayilari peano aksiyomlariyla tanimliyorsaniz, Peano aksiyomlarini gerceklestiren her küme dogal sayilar kümesidir.
Tam sayilarin bir alt kümesi de bu aksiyomlari gerceklestirdigi icin
dogal sayilar tamsayilarin alt kümesidir.
Bu tür seyleri düsünürken sayilara verdigimiz 1,2,3 gibi isimlerden bagimsiz düsünmemiz gerekiyor. Yoksa olayin icinden cikamayiz.

Bilmiyorum hocalarin hocasi, onlarin da hocasi, onlarin da hocalarinin hocasi ne der bu konuda?
bu quizlerin sonuclari hic aciklanmiyor bu arada.

tibet