[MD-sorular] SonYanıt:RE: ALT'LI SORU:

MEHMET ERSEN ULKUDAS meulkudas at hotmail.com
31 Mayıs 2009 Paz 15:13:52 EEST

Sayın Metin Sarayköylü

Matematik değil finans matematiği öğrencisi olarak

hem matematik bilginiz oldukça geniş ve derin

hem de matematik aşkınız çok ateşli ...

Matematikte üstün bir yeteneğiniz var.

Sizi tebrik ederim.

Finans Matematiği sanırım lisans düzeyinde bir öğretim sizin izlediğiniz.
 Matematik Dünyası dergimizden yararlanmışsınız,

buna sevindim bunu dergi yönetimine bildireceğim.

Bu dergiyi arkadaşlarınıza tanıtın onların da bu dergiyi satın almalarını sağlayın

bıkmadan usanmadan ısrarla söyleyin.

İnsan kulağından sulanır, bu bir özdeyiştir, hiç unutmayın.

İyi günler,

Sınavlarda başarılar

dilerim.

Mehmet Erşen Ülküdaş