[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 207, Konu 4

Muharrem SEVER muharremsever at gmail.com
31 Mayıs 2009 Paz 19:59:16 EEST

Ahmet bey belki bizler matematikteki yeni değişikliklerin faydasını
yaşadığımız dönemde göremiycez (bazı istisnai durumlar hariç diyelim) ancak
şunu iyi bilmeliyiz ki günümüzden belki 200 belki 500 belkide 1000 yıl sonra
fayda sağlayacak ve bilim alanında gerçek değişimlerin öncüsü matematik
olacak tarihe baktığımızda nitekim MD bunuda yazdı (MD-2005-güz sayfa 17-20)
örneğin M.Ö. yaşamış matematikçilerin buldukları ispatladıkları matematiksel
ifadeler onların zamanında neye yarıyorduki ama bakın artık dünyada neler
oluyor ıptaki gelişmelerden uzaya gitmekten tutunda daha birçok şey peki
bunun sebebi? bence "*kafanızı gereksiz şeylerle  yoruyosunuz" *dediğiniz
şeylerle uğraşıldığı için...

Sakın yazdığımı yanlış anlamayın ben eleştiri değil MATEMATİK hakkında kendi
düşüncemi yazmak istedim. Yani matematikle uğraşanlar bulacak diğer bilimler
gereksinim duyarsa bunu kullanacak olay sadece bu bence.

Kurduğum cümlelerde hata yaptıysam şimdiden herkesten özür dilerim.

Muharrem SEVER