[MD-sorular] analitik

Ege Azuz egeselazuz at gmail.com
31 Mayýs 2009 Paz 22:43:17 EEST

tesekkur ederım. aydınlatıcı oldu. baska nelşer dıyebışlırız eren kıral. cok
teskeuurler. daha aydınlatıcı bılgı verrımısınız lutfen.

sayın barıs evren lınk vermıssınız ama bakın mehmet bey ne guzle yanıtladı
heralde bıraz daha calısmanız gerekıyor sızın.

ayrıca her bey olmayan bayan mı olur. teessuf ederım.....

saygılar ve ıcten sevgılerım barıs evren muhterem kısıye