[MD-sorular] Ynt: Re: Saat(*)

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
2 Kas 2009 Pzt 23:56:42 EET

Evet günes noktasal isik kaynagi olmadigi icin gölgenin kenarlarinda yarigölgemsi bölgeler olusabilir.
Günesin bir genisligi var sonucta, ama ben bugüne kadar (samimiyetle söylüyorum kendi gölgem dahil) hic öyle yari gölgemsi olusumlara rastlamadim günes gölgesinde.

Ama teorik olarak zorlarsaniz, biraz yari gölge olabilir, yani orada haksizlik etmis olmayayim. Ama dedigim gibi pratikte olusmuyor yari gölge.

Yarin bi daha dikkatli bakacagim gölgeme ama bence olusmuyor.

Ya olusuyorsa diye korktum da bir an.

tibet