[MD-sorular] Türev Paradoksu

Ali Nesin anesin at bilgi.edu.tr
6 Kas 2009 Cum 04:13:35 EET

"Utilitarizm"in, yani ise yararliligin on plana ciktigi "faydaci" egitim
sistemleri felaket habercileridir.
Ancak senin gibi 0 almayi goze alanlar (yani sonuc almayi ikinci plana
itenler, utilitarizmden uzaklasip kendilerini guzellige ya da bir ideale
adayanlar) yaratici olabilirler.
Daha da ileri gidip, sadece 0 almayi goze alanlar degil, gercekten 0
alip gene de hulyalarindan vazgecmeyenlerdir bu dunyada bir iz
birakabilenler diyeyim.
Bir de calisma gerekir tabii, hem de esek gibi.
Digerleri, dogduklarinda onlerine sunulan hayatin
gercekligine/batakligina saplanip kalirlar.
Bir yastan sonra da ne yaparlarsa yapsinlar fayda etmez. Too late baby
bu durumlar icin soylenir.
Kissadan hisse: MD okuyun!
Hala daha 112 sayfa ve 5 TL.
Sudan ucuz. Kagit olarak satsaniz daha fazla eder! Almisken birkac tane
alin.
A.