[MD-sorular] Ynt:RE: Türev Paradoksu

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
9 Kas 2009 Pzt 19:20:02 EET

Sayın Eren Mehmet Kıral
 İlginiz için teşekkürler.

Çok doğru, çok güzel söylüyorsunuz,

Haydar Göral'in dediği gibi

x adet 1 sayısının toplamı iyi tanımlı değildir

diyorsunuz.

Siz ve Sayın Haydar Göral ve

MD Ortak Sorular Ortamının

tüm üyeleri,

En Değerli Üyeleri,

ve dahi

Duayenleri,

Ben ne diyorum ?

Üzerine basa 'adet' diyorum !

Belki 'tane' desem daha mı algılanabilir olacaktı siz 'taneciler' için ?

Elbette kare-kök x tane x olmaz,

sin x  tane  x olmaz,

Yani bu bağlamda

 sizlerceyin

x adet 1 sayısını toplamı

 'well defined' olmaz ...

Olur mu ? Olmaz ...

- Olur diyenler parmak kaldırsın

- Evladım sen söyle en arka sırada oturan

- Ülküdaş'ın

Yusuf Emre Ercire\ Türev Paradoksu sorusunu yanıtlarken

Kastetiği Toplama,

Galiba INTEGRATION in COUNTING MEASURE ...

ola

.

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ

Öğretmen,