[MD-sorular] asal saylar

E. Mehmet Kral luzumi at gmail.com
11 Kas 2009 ar 21:50:11 EET

Bu tipte asal sayilarin sonsuz tane olup olmadigi bilinmedigine gore, klasik
sayi teorisi yontemleriyle x'ten kucuk n^2 + 1 biciminde yazilabilen asal
sayilarin sayisina bir ustsinir koymak mumkun hatta kolay olsa gerek. Asil
zor olan altsinir koymak olmali.

Simdiden cok tiriskadan bir ustsinir koyayim: kok x.

MD sorular grubu uyelerini daha iyi bir ustsinir koymaya cagiriyorum.