[MD-sorular] Matematik Dünyasý

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
12 Kas 2009 Per 22:35:55 EET

Yani adamlar mobius bandi üzerinde tepetaklak da olsa kosabiliyorlar ama birbirlerine ters yönde kosmalari sacma öyle mi :)

Bence de son dergi cok güzel olmus. Hic bilmeyen birine topolji böyle anlatilmali. Yani dogal bilindik bir yapidan hareketle onun bazi özelliklerini tanim kabul ederek soyut bir yapi elde etme. (tarihsel gelisimine uygun olarak)

Bir cok kitaptan topoloji okumaya calismistim pek anlayamamistim. MD sayesinde simdi bayagi bir oturdu kafamda kavramlar.

Emegi gecenlerin eline saglik.

tibet