[MD-sorular] Boyut Analizi

dede dede_47 at mynet.com
17 Kas 2009 Sal 21:11:05 EET

Sayın "fuzuli1643 at mynet.com"
Bir iletime yazdığınız iki yanıtta da "Yazdığın konuyu 3 yaşında ki
çocuklar bile biliyor; bu kadar basit bir konuyu 'gradosu yüksek'
bu siteye nasıl yazabildin?" gibi bir anlam çıkardım. Kabul; siteye göre
"bilgi düzeyim" çok çok düşüktür. İletime tek yanıt sizden geldiğine göre
sitenin galiba en "bilgilisi de" sizsiniz! O halde  "yüksek" bilgi
düzeyinizle ortadan
konuşmak yerine; yazdığım iletide ki, "çocukça kalmış kafamın basmadığı"
noktaları açıklasaydınız, bana daha yararlı olurdunuz! Böylece sayen de
"bilgisizliğimi" bir daha anlar; bir daha "çocukça" sorular sorup;
"sizin gibi derin bilgilileri" gereksiz meşgul etmemiş olurdum!
DEĞİL Mİ AMA!!!
Selam ve saygılarımla!
A.Kadir Değirmencioğlu

		Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.