[MD-sorular] Boyut Analizi

dede dede_47 at mynet.com
18 Kas 2009 Çar 10:59:01 EET

Sayın Üyeler;
Matematikte boyut analizi konusunda zaten "karışık" olan kafam;
Sn.Ali Nesin beyin yanıtından sonra iyice karışık bir hal aldı.(Sn.Ali
Nesin'e;
yanıtına dair düşüncelerimi kendine özel bildirdim).Bu konuda
internette yayın, bilgi var mı diye sabaha kadar araştırdım ve buldum.
MIT elemanı, Sanjoy Mahajan isimli birisi tarafından, matematikte
boyut analizi konusunda verdiği kurs notlarını buldum.91 sayfalık
bu notları henüz tam inceleyemedim, ama ilk yüzeysel algılamam
konunun öyle "küçümsenecek, çocukça görülecek" bir mesele olmadığıdır.
PDF formatında ki bu kurs notlarını görmek isteyen; Google'a
"Street-Fighting Mathematics" yazdıktan sonra üstten 5. sıradaki
'Street-Fighting Mathematic-download here' yazan yerden indirebilirler.
(Notlar 1 MB tan büyük, sitenin 50 kB sınırı nedeniyle bu notları
ek olarak dahi veremiyorum)
Saygılarımla..
A.Kadir Değirmencioğlu
Ek: Acaba "sıfırcı hocalar" MIT'e kadar "sokulabilmiş" bu Sanjoy
Mahajan'ı
nasıl farkemediler?Yoksa "sarhoşmuydular?"

		Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.