[MD-sorular] BOYUT KONUSU DERSLERİ <devam>

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
20 Kas 2009 Cum 19:43:03 EET

Sıfırcı Hoca'nın
son iletiniz ile ilgili yanıtını
iletiyorum.
Sayın A.Kadir Değirmencioğlu
Son iletinizde “AYDINLANDIM” diyorsunuz.
Bu haberinize sevindim.
Ancak,
"Öğrendim! Bundan sonra hız birimine (metre/boyutsuz),
 yer çekim sabitine de (metrede/boyutsuz^2) diyeceğim!"
 diyorsunuz.
İşte bu olmadı,
Hızlar, ivmeler, debiler bir başka türlü başka yöntemlerle boyutsuz kılınır ...
Bugünkü dersimiz bu kadar,
Bilgileri kimileri sindire sindire ağızda çiğnedikçe öğrenir,
kimi deveyi hamutu ile yutar gibi devasa boyutlarda.
.
HAMİŞ: Ben de ne cahilmişim! En azından işte “cehaletim” belgelendi! Ha,” diyorsunuz.
Bunda korkacak kaygılanacak bir şey yok.
Atalarımız ne demişler ?
Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp.
Bir de benden şu özdeyi,
derim ki
hatada şifa vardır, kişi hata yaptıkça öğrenir,
Doğa'daki yaratıklar bile öyle ...
Şevkatlerimle,

Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
http://windows.microsoft.com/shop