[MD-sorular] model teorisive postlatlarla ilgili yadım lütfen

Merve Offar merve18math at hotmail.com
25 Kas 2009 Çar 19:31:21 EET

sayın Ali Nesin hocam iyi ama sizin dediğiniz gibi arayınca beltarmi diye biri çıkıyor. o ispatlamış. hem öklit dışı geomterilerin tutarlı olugunu nasıl gosterecegım. gaus lobacevski falan bulmuş bir şeyler ama onların buldukları yetmemiş mi de beltarmi ispatlıyor deniliyor. orasını anlamadım.dergide bunu bulamayınca şaşırdım. hatta ali ülgerin tarihle ilgili yazılarında da var ama matemiksel ispatının olmamasına şaşırdım. dünyanın en iyi dergisi mdymiş........