[MD-sorular] kapali egri

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
13 Eki 2009 Sal 02:30:15 EEST

Yanlis aslinda herhalde ama, [0,1) yazinca sanki egri kapaliymis gibi
gelmiyor bana. Yanit verenlere tesekkurler.

Hakem aslinda baska birsuru sey soylemis, 2 haftadir onlarla ugrasiyorum.
Ama bunu da atlamamis. [0,1] olmasi gerektigine dair bir yanit yazmayi
dusunuyorum, bence de boyle "daha estetik", ama bunu kabul eder mi
bilmiyorum. Baska onerileriniz var mi?

Tesekkurler.

Kerem