[MD-sorular] (*) İsmet Berkan (delirdi): "Gazeteciliği bırakırım."

metamaths at gmail.com metamaths at gmail.com
17 Eki 2009 Cmt 14:10:42 EEST

Neden bunu buraya yolluyorum? Çünkü Berkan, medyanın en soğukkanlı, kılıçtan
keskin eleştirilerini ninni gibi anlatan bir yazarıdır ki, eğer o mesleği
bırakmaktan bahsediyorsa bu çok önemli bir olaydır da ondan.

http://www.radikal.com.tr/Default.aspx?aType=RadikalYazarYazisi&ArticleID=959565&Yazar=İSMETBERKAN&Date=17.10.2009&CategoryID=97

*Fatih Terim'in egoları*nın süper bir analizi (Bu adam Türkiye'de futbolu en
iyi yazan kişidir.): http://taraf.com.tr/makale/7933.htm
Diğer yazılarına da bakın, tüm yazıları:
http://taraf.com.tr/yazilar.asp?id=46

Ermenistan maçından sonra bir yazar bazın toplantısında, "Medyada sizin *yüksek
egolu* olduğunuz hakkında yazılar çıktı. Bunu kabul ediyormusunuz,
ediyorsanız kendi kendinize kaldığınızda -Biraz  fazla egoluyum.- dediniz
mi?" diye bir soru sordu. Terim: "BEN öyle düşünmüyoruM. BEN dünyaya 100
kere gelsem yine Fatih Terim olurduM. Fatih Terim olmaktan gurur duyuyoruM.
İyi ki de Fatih Terim olmuşum. Hırs başka ego başka. BEN BEN BEN." dedi.
"Egonuz var mı?" sorusunu "Hayır," diyerek başlayıp ne derece yüksek egolu
olduğunu kanıtlayrak bitirmek suretiyle yanıt verdi!

Ergenekon, magazin terörü vb. Öyle laçka bir ortam var ki medyada, öyle
böyle değil! İnsanın sinirleri geriliyor. Toplumun psikolojisini düzeltmeden
topluma matematik anlatmak doğru mu? Toplum psikolojisini matematikle
düzeltebileceğimizi sanıyorsak da bundan şüpheliyim. Eğitim o kadar da iyi
bir şey değil.

Eğiten kim?

M.