[MD-sorular] Ödüllü soru

Metin Odun metamaths at gmail.com
27 Eki 2009 Sal 23:47:44 EET

Simetri özelliği bariz olmayan metrik uzay örnekleri neler olabilir?

Yani, kitaplarda d(x,y)=d(y,x) özelliği x ile y'nin yerleri değiştirilerek
hemen görülen örnekler var.
Aslında kassam böyle bir örnek kurarım gibime gelir ama çok sallamasyon olur
gibime de geliyor.
Yani trışka olan ama çok da trışka olmayan bir uzay istiyom.
Çok trışka bişey istiyom yani.

Yanıtlayana yuayyusi'ye pieyçdi yapabilmesi için referans yazcam.
Ödül, bu.

m.