[MD-sorular] fonksiyonel analiz

Metin Odun metamaths at gmail.com
29 Eki 2009 Per 21:01:21 EET

Bir çok insanın ihtiyaçtan sayılar teorisi çalışması özentiden çalışan bir
çok insan olmamasını gerektirmez. "İnsanların çoğu" demedim. Falanca
toplumun "çoğu" başka "bir çoğu" başka.

Bir çok insan özentiden çalışıyor. Belki bir o kadarı da ihtiyaçtan
çalışıyor olabilir.

Neyin ihtiyacı bu arada? Özenti ihtiyacı mı? :)

M. Odun.