[MD-sorular] Sonlu tümleyenler..

Meta Maths metamaths at gmail.com
8 Eyl 2009 Sal 00:36:17 EEST

"İkinci soru için neyle gerilir sorusu değil de sanki minimal gereni olmalı
mı sorusu belki sorulmalı. Yoksa her topoloji zaten kendi açık kümeleriyle
gerilir."

Aynı şeyi hissetmiştim de o şekilde sormaya çekindim. Topolojideki taban ve
alttaban kavramlarına alışmak hiç de kolay değil. Yanıt için teşekkür.