[MD-sorular] Probabilistic number theory

Baris PAKSOY baris.paksoy at gmail.com
9 Eyl 2009 Çar 00:03:19 EEST

Erdos'un 'Ramanujan and I' adli bir makalesini okurken probabilistic number
theory diye bir alana rastladim, biraz arastirdim ama cok kaynak bulamadim.
Bu alanin kuruculari olarak Erdos, Wintner ve Kac geciyor, bir de Gerald
Tenenbaum'un bu konuyla ilgili bir kitabi, bir kac makalesi var. Acaba bu
alan normal bir lise ogrencisine gore ekstradan biraz cebir biraz da sayilar
teorisi bilen bir lise ogrencisinin kavrayabilcegi bir alan midir?
Probabilistic method ve bu alan hakkinda yol gosterebilcek, kaynak
gosterebilcek biri olursa cok memnun olurum. Simdiden tesekkurler.
--
Adres   : Istanbul Erkek Lisesi
             Turkocagi Caddesi No:4

Telefon : +905445555926