[MD-sorular] (*) Re: Gelileo Galilei

Meta Maths metamaths at gmail.com
23 Eyl 2009 Çar 23:50:21 EEST

"İşinize geldiği gibi yorumlamışsınız"

Nasıl işime geldiğini nereden biliyorsunuz?
"Haydar Göral, bilgi paylaşma derken bilgiyi paylaştırmayı kastetti, yani
bilgiyi dağıtmayı."

Kimin ne kastettiğini ve dolayısıyla ne düşündüğünü nereden biliyorsunuz,
müneccim misiniz?

Soru nedir?

[Felsefe, neyin soru neyin soru olmayan olduğunu çözebilir mi? Felsefe,
sorunlara çözüm bulma sanatı mıdır? Felsefe, sorunları ortaya (iyi) koyma
sanatı mıdır? Bu ikisi ne kadar içiçedir?]
23 Eylül 2009 20:32 tarihinde Ataberkcan Halit Nejat