[MD-sorular] Goldbach Varsayımı

haydar göral hgoral at gmail.com
24 Eyl 2009 Per 21:14:35 EEST

Dediğinde bir mantık hatası yok ve n böler (n-1)! + 1 ancak ve ancak n asal
ise olduğundan yazdığın önerme Goldbach'a denk oluyor.

Diğer bir nokta işin içine faktöriyel girmesi problemi daha kolaylaştırıyor
gibi durmuyor. En azından pratik olarak hesaplama yapmak

için n'den küçük p asalları için (n-p)! sayısını hesaplamak gerekiyor ki bu
sayılar çok hızlı büyür n büyüdükçe.

Haydar