[MD-sorular] Goldbach Varsayımı

dede dede_47 at mynet.com
24 Eyl 2009 Per 23:46:02 EEST

Sayın Haydar Göral;
Faktöryel ifadelerin, bir kanıtı/işlemi daha zorlaştırdığının
farkındayım; zaten ben bir düşüncemi paylaştım.
Bu düşüncemle bu varsayımın kanıtlanacağı iddiam yok!
Ancak ben faktöryel ile yapılan işlemlerin çok işlenilmediğini;
işlendikçe daha kolay hesaplama yöntemlerinin
geliştirilebileceğini ümit ediyorum.Ayrıca bir kanıtta;
hesaplamadan ziyade, bir yöntem ve akıl yürütmenin
daha önemli olduğu açıktır.Örneğin Fermat Varsayımını
Wiles; çok büyük sayılarla hesap yaparak değil,
yöntem ve akıl yürütmeyle kanıtladı!
Benim yakında yine faktöryellerle ilgili olarak
(hazırlığımı/araştırmamı tamamladıktan sonra)
listeye yine bir sorum olacak; bununla faktöryellerin yeterince
işlenmediğine sanırım siz de ikna olursunuz.
Yine de ilginiz için teşekkür eder,
Saygılar sunarım...
A.Kadir Değirmencioğlu

		Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.