[MD-sorular] Goldbach Varsayımı

haydar göral hgoral at gmail.com
25 Eyl 2009 Cum 00:30:14 EEST

    İşlem kısımından bahseden satırda pratik olarak yazmıştım, hem hesap
yapmak ne demek ki? tüm sayıları deneyemeyeceğimize göre genel bir yöntem
(akıl yürütme) bulmak gerekir katılıyorum.
    Benim yaptığım yorumun teorik olarak da zaten  kesinlik belirtmiyor.
Sizin yaptığınız da problemi başka bir şekilde ifade etmek, o da n böler
(n-1)! + 1 ancak ve ancak n asal ise teoremini kulanmak. Yani asal olmanın
başka bir tanımını vererek Goldbach'ı ifade etmek.

Haydar