[MD-sorular] (konu yok)

Meta Maths metamaths at gmail.com
26 Eyl 2009 Cmt 17:15:34 EEST

MD'de yanıtlanmış soruların burada sorulması etik değildir çünkü burası
MD'nin tartışma listesidir.

Tüm bu soruların yanıtları MD'de vardır çok çok büyük olasılıkla. Arşivden
konuya göre araştırırsanız bulursunuz. Bkz:
http://www.matematikdunyasi.org/dizin.php

Mesela:

http://www.matematikdunyasi.org/arsiv/2007_dizin.pdf linkinde kök, karmaşık
sayılar gibi konuların 2007 yılında yayımlanan MD'lerin hangilerinde
olduğunu bulabilirsiniz. Açıp okuduktan sonra yanıtını bulamazsanız buraya
tekrar sorun.

karmafl›k analiz I-13
kök alma I-41
kök bulma III-28-31

2006 sayısında yayımlanan MD dergilerinin hangilerinde sorunuzun yanıtının
olabileceğini öğrenmek istiyorsanız:

http://www.matematikdunyasi.org/arsiv/2006_dizin.pdf

linkine bakın.

karmafl›k analiz II-76

2005 yılına gidelim.

http://www.matematikdunyasi.org/arsiv/2005_dizin.pdf

http://www.matematikdunyasi.org/arsiv/2004_dizin.pdf
vehttp://www.matematikdunyasi.org/arsiv/2003_dizin.pdf

linklerine de bakın!

Bu demektir ki MD 2006-II sayfa 76'da karmaşık analizle ilgili bir şey
geçiyor...
Bu dizinleri tam da bu iş için hazırlıyorlar... Boşuboşuna süs olsun diye
deÄŸil.
Ancak Türkiye'de index, dizin kullanma kültürünün oluşabilmesi için daha bir
250 sene var. Hala kitabın en başından yavaş yavaş sayfa açıp sonuna kadar
falanca konu var mı diye tararız biz.

Listenin kalitesini yükseltmeliyiz.