[MD-sorular] Secim Aksiyomu

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
7 Nis 2010 Çar 16:45:08 EEST

Bilmeden ahkam kesmek gibi olmasin ama, benim anladigim kadariyla R'nin bos
olmayan herhangi bir altkumesinden eleman secmek o kadar zor degil herhalde.
Yani sadece bir tane altkumesinden bahsediyorsak ve dogru duzgun tanimli bir
altkume ise bu (ki oyle olmali, zaten altkumenin tanimi gibi birsey bu), o
zaman eleman secilebilir. Bunu her altkume icin bir kurala baglayamiyoruz
sadece, cunku R'nin cok altkumesi var.

Ben boyle anladim, yaniliyor da olabilirim.

Kerem