[MD-sorular] Secim Aksiyomu

haydar göral hgoral at gmail.com
7 Nis 2010 Çar 22:34:17 EEST

Bulunabiliyor sanırım. Öncelikle Q sayılabilir olduğundan N ile arasında bir
eşleme vardır. Dolayısıyla soruda Q yerine N alabiliriz.

N'nin her altkümesinden en küçük elemanı alırsak bu bize P(N) için bir seçim
fonksiyonu verir. N 'den A ve B iki altküme alırsak bu kümelerin en küçük
elemanlarını karşılaştırarak birini seçebiliriz. Bu da U için bir seçim
fonksiyonudur.

Haydar (He-dar)